Subject: Re: Äriregistri x-tee teenuste kasutuselevõtt Kultuuriministeeriumi arendatavas andmekogus
From: Veiko Kruustük <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Cc: "Mari-Helme Kuusik" <[email-masked]>,Tuuli Soodla-Tikkerbär <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jul 2024 09:37:27 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Edastame digitaalselt allkirjastatud taotluse.

Tervitades,

Veiko

From: Tuuli Soodla-Tikkerbär <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 20, 2024 1:56 PM
To: Mari-Helme Kuusik <[email-masked]>
Subject: FW: Äriregistri x-tee teenuste kasutuselevõtt
Kultuuriministeeriumi arendatavas andmekogus

Hei,

Saadan edasi x-tee avamise näidistaotluse, mis tuleks siis RIKile saata.
Ma hetkel siis omalt poolt allkirjaringi ei algata meie majas ja loodan,
et saate omalt poolt taotluse allkirjastada ja neile saata.

Tervitades

Tuuli

From: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 1, 2024 12:05 PM
To: Tuuli Soodla-Tikkerbär <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Äriregistri x-tee teenuste kasutuselevõtt
Kultuuriministeeriumi arendatavas andmekogus

Tere Tuuli

X-tee päringute avamiseks palume saata digitaalselt allkirjastatud
taotluse (manuses) aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Teenustest sobiks teile detailandmed_v3, mille kaudu saab nii ettevõtte
andmed (nimi, reg.kood, aadress) kui juhatuse liikmed, aga ka lisaks
esindus_v2 mis tagastab registrikoodi alusel esindusõiguslikud isikud.

Muudatused saate küsida teenusega ettevotjaMuudatusedTasuta_v1/v1

Teenuste WSDL-d leiate siit
https://x-tee.ee/catalogue/EE/GOV/70000310/arireg

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

6803160

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

<https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/1
15173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee/> www.rik.ee

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja
mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole
märgitud selle adressaadiks, on keelatud. Kui te olete
saanud käesoleva kirja eksimuse tõttu, palun teavitage sellest koheselt
kirja saatjat ning kustutage saadud kiri koos
kõikide lisadega.

From: Tuuli Soodla-Tikkerbär <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 1, 2024 11:41 AM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Äriregistri x-tee teenuste kasutuselevõtt Kultuuriministeeriumi
arendatavas andmekogus

Tere!

Oleme Kultuuriministeeriumis alustanud uue Eesti Rahvakultuuri Keskuse ja
Eesti Laulu- ja Tantsupeo Sihtasutuse ühise andmekogu arendustöid ja selle
käigus on plaanis realiseerida ka liidestus Äriregistriga.

Andmekogu põhimäärus on olemas ja vajalike instantsidega kooskõlastatud,
kehtima hakkab see aasta lõpus:
<https://www.riigikogu.ee/tegevus/eelnoud/eelnou/3f8944f1-c688-46fb-98c7-9
2fcae4b73c7/muinsuskaitseseaduse-halduskoostoo-seaduse-ja-muuseumiseaduse-
muutmise-seadus>
https://www.riigikogu.ee/tegevus/eelnoud/eelnou/3f8944f1-c688-46fb-98c7-92
fcae4b73c7/muinsuskaitseseaduse-halduskoostoo-seaduse-ja-muuseumiseaduse-m
uutmise-seadus. Seal on sätestatud ka andmed, mida tohime andmekogus
koguda, täpsem loetelu andmetest on toodud viidatud lingil seletuskirja
lisas 2.

Äriregistriga liidestuse osas on olemas andmekogu arendustööde tellimisele
eelnenud detailanalüüsis kirjeldatud andmekooseisud ja äriloogika. Selle
info pealt sooviksime alustada meile äriregistri x-tee teenuse avamiseks
vajalike lepingute sõlmimisega.

Äriregistrisse tehakse päring organisatsiooni registrikoodi alusel. X-tee
teenuse kaudu on vajalik järgmiste andmete tagastamine:

*	organisatsiooni registrikood,
*	ametlik nimi,
*	juriidiline aadress,
*	esindusõiguslik isik

Andmete ajakohasena hoidmiseks on vajalik kasutusele võtta ka muudatuste
teenus, mis perioodiliste regulaarsete päringutega hoiaks seisu meie
registris ajakohasena.

Palun juhiseid, millised ÄR teenused on meie vajaduste jaoks kõige
sobivamad ja kuidas teenuse avamiseks vajaliku lepingu sõlmimist alustada?

Heade soovidega

Tuuli Soodla-Tikkerbär

IT projektijuht

Strateegia- ja innovatsiooniosakond

Kultuuriministeerium

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

516 0057 |tuuli.soodla

Suur-Karja 23 | 15076 Tallinn | Eesti

www.kul.ee <http://www.kul.ee>

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.